selamat datang ke teratak ziera :D kalau suka boleh follow, kalau tak suka boleh blah. peace, no war ~ ^_^

Thursday, 15 December 2011

TERUJA ! ^-^

Hari ni kan, tanggal 14DISEMBER2011, merupakan hari sejarah ak kat KOLEJ MATRIKULASI PERLIS =)  aku dapat anugerah cemerlang. laupon xdpt 4flat , 3.91 da bersyukur la.  hee. alhamdulillah,syukur ke hadrat ilahi atas kejayaan yang ak dapat .hihi, firstly, ak sgt TERUJA sbb dpat salam tgn PENGARAH ak. ngee~ DATIN HAJAH AZUYAH . TRIME KASIH DATIN ~ ^-^ . tapi , sedeh gak sbb mk ayh ak x dpt tgOk ank dy naik pentas mcm taon2 lepas. huuu. disebabkan jauh kan. sOkeyh mak,ayh. nnti ira send gambar ye ! hee =)
anak mak ayah =0

PEMBERIAN DARI DATIN AZUYAH =)

  
k la, tuh jew. daa, selamat malam ! ASSALAMUALAIKUM~ 


2 comments:

  1. Wahh! pakai baju titew tyme fowm faive lahh.. hewhew...<3

    ReplyDelete
  2. hehe, ha, memey laa. :)
    mak sape la tu kan yang jahit. ngee~

    ReplyDelete

hey , awak yang tengah baca tu.
awak comey la, hehe.
komen la siket ^__^ ngee ~