selamat datang ke teratak ziera :D kalau suka boleh follow, kalau tak suka boleh blah. peace, no war ~ ^_^

Sunday, 15 January 2012

EXPLORACE DAY !

ASSALAMUALAIKUM SEMUA ! =)
HYE3! hm, ape kabO warge blogger ? heee. maap laa , da lame gile rasenye tak update kan . huu. aku bz la sejak dua menjak nih. ngee ~ act, plus plus ngan sifat malas aku untuk mengUPDATE blog nih. da la baru 2 post. HAHA. teruk ! emm, oke. ak nak cite yang  hari nih aku ade explorace untuk subjek BISNES . hehe. Act, for those yg jdi fasi tok sem 2 , ak sem lepas da jadi. huu. juz hari nih ak ganti orang. okay okay, ape yg ak nak cakap tok explorace nih..... BEST BEST BEST ! PENAT PENAT DAN PENAT !! HAHA. Tp siyezly, banyak yang ak dapat dari explorace nih . 
1. dapat explore kolej ak yang BESAR nih. haha . [PENAT BAI ]
2. dapat bekerjasama ngan ahli kumpulan 
3. dapat TURUN kan berat badan, HAHA
4. dapat ketua kumpulan yg COMEL dan  SEMANGAT :)

 main punya main , lari punya lari, kitOrg ahernya..... tak menang pom ! haha. x kesah lar. janji enjOy ! =) and yang pasti, dapat ketua yg comel ! hehe. k la, dadaa~ lau rajin ak update lg. salam ~ 

2 comments:

  1. Assalamualaikum..
    menarik ulasan awak di atas.
    Harap dapat Follow Blog saya,
    nanti klaw awak ada apa2 masalah yang boleh saya bantu.saya akan bantu...

    Nanti saya akan follow awak kembali..

    Ini blog saya:
    http://rahmanimuda.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. OKAY :) TENGS YEW. SAYA FOLLOW AWK .

      Delete

hey , awak yang tengah baca tu.
awak comey la, hehe.
komen la siket ^__^ ngee ~