selamat datang ke teratak ziera :D kalau suka boleh follow, kalau tak suka boleh blah. peace, no war ~ ^_^

Sunday, 5 February 2012

AIR MATA AKU TUMPAH LAGI :'(

Selamat malam semua :'(
aku just nak cerita, aku sedeh lagi. aku nangis lagi.
kenapa ?? huuu
aku tak tau kenapa hati aku ni cepat sangat nak sedeh.
biar la dia bahagia. nape aku nak sedeh ? kan ?
patutnya aku kena tumpang bahagia dia. dia bahagia aku patut bahagia.:) chill ziera .huhu
walaupun sakit sangat kn. 
tak terkata da. 
bye, salam :'(

8 comments:

  1. cinta memerlukan pengorbanan...sekiranya kita nk lihat dia bhgie maka lepaskn la dia...wlaupun dia bhgie dgn org lain tp kita ptut gembira sbb dpt tgk dia bhgie...

    saba ek??sy pun rasa mende yg sama gk...tp still leh chill...

    ReplyDelete
  2. salam...

    semoga dia dan awak pun bahagia..

    ReplyDelete
  3. si budak kachak : yup ! betol2,lau kite nak die bahagie , kite kena lah pasrah kan ? okay, sy pon chill gak. :)

    nana : tengs awk ! :)

    sekamar rindu : amin, thanks :)

    ReplyDelete
  4. salam....
    ziera, cinta kadang kadang perlukan pengorbanan, cinta kadang2 tak semsestinya bersatu....
    pcaya pada ketentuan ALlah...
    hope awk chill k....awk banyak masa lagi kn...

    ReplyDelete
  5. diamond hopsemsheh : waalaikumsalam. betul awak. saya cuba untuk berkorban. dia bahagie, sy tumpang bahagie :) yup ! sy byk lgi mase. umor baru 19. hehe

    ReplyDelete

hey , awak yang tengah baca tu.
awak comey la, hehe.
komen la siket ^__^ ngee ~