selamat datang ke teratak ziera :D kalau suka boleh follow, kalau tak suka boleh blah. peace, no war ~ ^_^

Saturday, 4 February 2012

'' AKHIRNYA AKU KAHWIN ! ''

hye korang , da jawab salam kat atas da ? hee. kalau belom jawab kenalah jawab k ;) . hmm, nampak tak tajuk post aku ? 

AKHIRNYA AKU KAHWIN !

haha, jangan salah paham k. bukan aku nak kahwin la. lambat lagi aku nak kahwin, hehe.act, tu tajuk novel yang baru aku habis baca . wey korang, syiok habis doe bace cerita tuh. siyez best. hehe.
aku layan novel ni bersama NURUL ATIFAH ABDUL KARIM =)
BEST KAN WEY, LAYAN HABIS BACA NOVEL NI.


hah,ni la novelnye. hehe. :)


em,dalam cerita ni kan, dia ada abg angkat. sweet gile abang dia,caring gila tahap babun ! jeles kOt. nak taw cerita penuh ? kena baca sendiri. hehe. act,aku teringin nak ada abang . huuu.:( nak gak abg protect kite. hehe. GEDIKS ! 
jalan cerita dia menarik, lau jmpe kat kedai buku, beli dan bacalah. promote lak kn, haha. cite ni kelakar, sedih semua ada. yang pasti teringin nak ade abang . haha.
ok la, daaa. beli taw ! :)

~selamat malam ~
 

2 comments:

  1. baru jer baca semalam..hahah.tu pong baca skip..hihi

    ReplyDelete
  2. @fisha adura : la., npe bace skip ? best taw . x best ea ?

    ReplyDelete

hey , awak yang tengah baca tu.
awak comey la, hehe.
komen la siket ^__^ ngee ~