selamat datang ke teratak ziera :D kalau suka boleh follow, kalau tak suka boleh blah. peace, no war ~ ^_^

Thursday, 2 February 2012

DIA DAH LUPE AKU KE !!! ='(

HELLO you all :(
tengok 2, belom start cerita lagi ak dah wat muka sedeyh kan?huu..
ACTUALLY, memang aku tengah sedeyh. tah la, susah nak cakap. em,Okay la, aku start cite , bermula la kisah, aku ade dua orang kawan baik [KAWAN BAIK LELAKI LAH,PEREMPUAN 2 RAMAI YANG BAIK2]hee :), eh tapi tak taw la kot dorang anggap aku kawan baik ke tak,huuu. tak pela.

em,yang sorang tuh memang dah tak tegor dah. kitorang ade prob, memang masing2 dah tak tegor da. mungkin da lupe kot. tapi aku still akan egt yang die baik sangat ngan aku. banyak yang dia tolong ak. AKU AKAN SELALU INGAT KAU ! :)
hah. aku nak cerita yang lagi sorng nih. hmmm,, entah la. da berapa hari dah die tak tego aku pon.text pon tak reply.nape eh??
 DIA DAH LUPE AKU EH ? ='(
 tak pe lah, aku sedAr,aku ni sape jew bagi kau. mungkin kawan biasa je. kan ? tak pe awak. saye doakn awak kebahagiaan awak. study elok elok taw. saye selalu doakn kebahagiaan awk. frenz 4 eva k :(

#dengan perasaan sadis aku menaip entry nih,sambil air mata bertakung di kelopak mate. :'(
tengs kepada yang sudi membaca :) 
bye bye. SALAM. 


No comments:

Post a Comment

hey , awak yang tengah baca tu.
awak comey la, hehe.
komen la siket ^__^ ngee ~