selamat datang ke teratak ziera :D kalau suka boleh follow, kalau tak suka boleh blah. peace, no war ~ ^_^

Friday, 9 March 2012

Ke"tension''an,Kepenatan,Kesedihan,Kegembiraan


Hye korang , da lame tak hupdate kan. nak kate bz 2 , bole la. actually, malas kot nak menaip. hehe. entry kali ni ak nak cite yang ak tension+sedih+penat+happy minggu nih. mcm mane 2 ? sume perasaan ade kan ?

yg byk nye sedeh. ish, apela aku nih, asal sedey je, baru nak update,asal nk update je sedeh. HAHA :D(boleh lagi gelak)
lau nak taw cite, ak n grup ak kena wt movie bi. berlakon semua dah settle, mmg lawak ble masing2 berlakon tak jadi. HAHAHA
gelak guling2 kot kt atas rumput. mmg happy gile :)
nk diceritakan kenapa aku sedeh sangat nih ?? sebab kan, ape yg aku edit tok movie 2 hilang !!!1 arrgghhh, sedeh sgt2, tension sume ade. :( penat kot buat benda alah 2.

ditambah lagi, aku ngah homesick :( ingat kat umah, mak ayh. rindu sgt2 kat dorg :(( nak balik !!!! 
mak kol tadi, mak kate sabar je sebulan lagi. be strong zira ! sebulan je lagi :) mkau leh tahan 9 bulan kat perlis ni, why not lagi sebulan je. kan3 ? 
 
k la, mate pon dah bengkak. bye2 syg2 ku sekalian.see u next entry k :)


#yaAllah, tabahkan lah hati hambamu ini, kuatlah dirinya untuk menghadapi dugaan yang kau bagi ya Allah. dugaan yang diberi disaat hatinya amat merindui keluarganya. yaAllah, kau maha pengampun lagi maha menyayangi . AMIN ~ 


3 comments:

  1. be strong lah kawan weyyy..sebulan tu apelah sgt klau nk di comparekan dgn 9 buln yg kau dh berjaye hadap tu:) don cry2 eh:) sayang awak<3

    ReplyDelete
  2. kak zi..bnyakan sabar tw..
    gudlaak,caiyook syg..

    ReplyDelete
  3. thanks cut. huuuu. betul 2, aku kena tahan lagi sebulan je kan. aku kena kuat , ! kate nak berjaya, kenalah berkorban. kan ? :) syg awk juge cut! <3

    ReplyDelete

hey , awak yang tengah baca tu.
awak comey la, hehe.
komen la siket ^__^ ngee ~