selamat datang ke teratak ziera :D kalau suka boleh follow, kalau tak suka boleh blah. peace, no war ~ ^_^

Saturday, 17 March 2012

selamat hari lahir adik ! =)


SELAMAT MALAM SEMUA :)
nampak tak gambar kat bwh ni,. hee


adikku,

entry ni khas tok adik ku.Hari ni genaplah dia 16tahun.huhu
Aku nak bagi sikit ucapan kat dia. hehe.

SELAMAT HARI LAHIR DIK =)
  • SEMOGE PANJANG UMUR.
  • MURAH REZEKI.
  • BELAJAR RAJIN2 DIK.
  • KAKAK SAYANG ADIK.
  • DENGAR CAKAP MAK AYAH.
  • ADIK LAKI, KENA JAGA ADIK BERADIK POMPUAN, AKK NGN WANI.
egt dik, ape yg akk pesan ni. jgn wt mak mara ngn adik. mak syg adik.mk ayh nk adik berjaya mcm akk. akk jauh skrg, tggl adik je tggl kt umah , tolong mak ayh. wani kecik lagi kan. akk rindu sume kat rumah tu. lagi sebulan je akk nk blek. #tak sabar ! :)

k la, tu je akk nak ckp :) 
egt pesan akk taw ! sayang adik sgt2, 
bye ~ 

#disaat aku tulis entry ni, aku mula mengalirkan air mata. betapa aku rindu family aku :'( 
yaAllah., tabahkan la hati aku yaAllah . amin ~



1 comment:

hey , awak yang tengah baca tu.
awak comey la, hehe.
komen la siket ^__^ ngee ~