selamat datang ke teratak ziera :D kalau suka boleh follow, kalau tak suka boleh blah. peace, no war ~ ^_^

Wednesday, 6 June 2012

BELI KABINET DAPUR BARU ?

HYE HYE kalian yg manis,cantik,ayu, kacak,hensem,bergaya :D hehe *PUJI IKHLAS NI :p
hm, btw anda semua sihat2 belaka tak ? caring ni caring ni. haha. ira ni terlebih sihat :) act, tajuk mcm ira yg beli kabinet baru kan. haha. my lovely father yg beli . dy kate dapur 2 byk sgt barang . so dy nak sorok semua dalam almri. katenye., dah nak raye , nanti bersepah . okay , raya esok kan ? tu beli awal2 tuh.haha.selama 5 hari ayah ira cuti . itu je la keje yg dibuatnye. fuhh ! penat tahap kepalang,cicak kobing punyer la. haha. okay over ! tahu tu. ngee ~
kami sekeluarga telah bergotong royong disamping mengeratkan lagi hubungan kekeluargaan kami . :) *ayat tak leh lagi skema ke, taw la BM "A" spm. haha


see that ?? yeaah , my kabinet baru. hoho. hevaatt x my daddy ? dy yg wat semua nih. ngee ~

atuk,opah,ayah n emak sedang membincangkan sesuatu .:) 

betapa tekunnya ayah aku wat keje. haha. kite ?? tolong k.  :D but sekarang tngh tangkap gmbr la. haha

ni adik kecik kite yg tak menolong apa2, sebab ?? dy kecik lagi dy kata. haha. mmg btol pon, lau dy tolong pon membahayakan je. elok dy dok ngadap lappy aku main game. haha. 



 hm, itula keluarga ira yg penat lelah selama lima hari ni, apeapepon, best gk dpt kabinet baru nih, leh byk2 ira sumbat . haha. k la, mate dah ngantok lol. thnks 4 reading. nytez ~ assalamualaikum :)


No comments:

Post a Comment

hey , awak yang tengah baca tu.
awak comey la, hehe.
komen la siket ^__^ ngee ~