selamat datang ke teratak ziera :D kalau suka boleh follow, kalau tak suka boleh blah. peace, no war ~ ^_^

Monday, 25 June 2012

MIGRAIN/SAKIT KEPALA ?



migrain :( 

taw tak migrain tu apa ? huuuu. migrain ni macam sakit kepala. someone yg kena mesti rasa sakit sgt. hmm,sedeh, macam ni la yang selalu ira kena. huu :'( sakit sgt . dah pernah g jmpe doktor dh, dia kata berkemungkinan migrain. yep ! pernah paling teruk kena satu malam ni. time form berapa tah. tak pasti. tapi amat2 sakit. menangis2 dalam bilik, dalam pukul 3 pagi. then, g bilik ayah mak, suruh urut. hmm, sakit sgt . tp sekarang x pernah sakit sampai macam tu. sekarang ira selalu kena sakit tu kalau cuaca panas sgt,wat kerja banyak, and kalau x makan,hehe :D
ubatnya, adalah TIDUR . seriously ! ^^ 
btw, sebenarnya risau gak, takut makin teruk and effect  pape kan. huuu. just wat dont know je. hmmmm, k la. mau tidur. huuu. dadaa.salam ~
doa kan saya :)




No comments:

Post a Comment

hey , awak yang tengah baca tu.
awak comey la, hehe.
komen la siket ^__^ ngee ~