selamat datang ke teratak ziera :D kalau suka boleh follow, kalau tak suka boleh blah. peace, no war ~ ^_^

Tuesday, 10 July 2012

nenek dan atuk ku semasa muda :D


hye korang :) sehat ? harap sehat lah hendaknya ye. hikhik. em, nak tengok tak muka nenek dan atuk ku time muda mudi dulu. cantik + macho gituu. hehe. act, siang tadi, ira ngan mak ira punggah album2 lama. tengok2 pic dulu2. lawak pon ada ! hahaha :D tapi tu semua kenangan. bagus kan kita simpan2 gambr ni. leh tengok bil dah tua nanti. hukhuk. ni lah dorang time muda dulu. segak2 kot . :)

.
.
.
.

nenek ku yang sebelah  kiri taw ! cantik kan , hehe ;)

inilah atukku, macho tak macho ? ngee :D

dorang dah lama dah bersama, sehingga ke hari tua. ira sayang sgt2 kat dorang . ibarat mak ayah ira dah. huuuu. sedeh lak memalam buta nih. sob sob. nak chow cincau sudaaa. tataa titii tituu. hehe . assalamualaikum awak awak sekalian. :))

2 comments:

  1. nenek suka atok sbb atuk naik vespa..hehe...singgah sni;)

    ReplyDelete
  2. hehe, ye la kot.:) oky, saya singgah nanti , salam perkenalan,

    ReplyDelete

hey , awak yang tengah baca tu.
awak comey la, hehe.
komen la siket ^__^ ngee ~