selamat datang ke teratak ziera :D kalau suka boleh follow, kalau tak suka boleh blah. peace, no war ~ ^_^

Wednesday, 18 July 2012

SELAMAT DATANG RAMADHAN :)


Kaifahalukum ya sodiqi? :) aceh ! nk ckp arab pulak. mentang2 rmadhan nak dtg dah. hehe. (padahal dulu memang sekolah agama pon)hehe 
hye silent readers ! how persiapan ramadhan ? lagi 2 hari je kita akan menyambut bulan ramadhan kan. best nyaa !! :) alhamdulillah, kita bakal menemui ramadhan lagi kan. nak bagi peringatan ni ! ngee

1)puasa kasi penuh ! (except org yg ada keizinan) hehe
2) jgn tinggal solat terawih taw :)
3) jgn lupa ambik sunnah sahur 
4) buka nanti jgn jadi pak lahab , HAHA
5) jgn pk nak raya je. hehe, puasa dulu.kalau x penuh x leh raya, whee ~

setakat ni je nak bg peringatn. hehe, semoga ramadhan kali ini lebih baik dri ramadhan taon lepas k . Amin~ :) 




 

BETUL BETUL BETUL ! hehehe. tata semua. selamat berpuasa ! :) assalamualaikum.

6 comments:

  1. amin ~
    semoga ramadhan kali ni lebih bermakna :)

    ReplyDelete
  2. baik..tgh ikut arahan ni..hihi..slmt brpuasa..:)

    ReplyDelete
  3. ramadhan ni lebih bermakna sb bersama incik suami..hehe..salam ramadhan dik..hehe

    ReplyDelete
  4. @kaisara selamat berpuasa gak :)

    ReplyDelete
  5. kak amy : waAh,, bestnyaa. hehehe. salam ramadhan toO ~ :)

    ReplyDelete

hey , awak yang tengah baca tu.
awak comey la, hehe.
komen la siket ^__^ ngee ~