selamat datang ke teratak ziera :D kalau suka boleh follow, kalau tak suka boleh blah. peace, no war ~ ^_^

Thursday, 9 August 2012

ESOK QTI ??


hye u all :) malam ni nak membebel pendek je. hehe. sebelum tuh, nak bgtaw, aku dalam proses ambik lesen kereta. hehe. dah lapan jam dah. so....nak taw tak., sok aku ada QTI . menatang apa tuh ? huuu, act, aku pon tak taw name penuh dy. HAHA. takpe2, sok aku tanya ek. yg aku taw QTI nih , Pra test before aku leh test ngan JPJ. kiranya ditest (ada ke ayt DITEST) tu ? haha. aku di test dengan cikgu kat syarikat memandu tu laa. huuu. so, aku kena lah tidur awal.cuak gak ! :/ WISH ME LUCK K :) HEHE. takut+cuak+tak berapa hafal jalan.  bapak besar tulisan,HAHA. habiss laa aku esok. huuu. 


muka cuak ! haha.

doakan saya taw. :) dadaa~salam.






2 comments:

hey , awak yang tengah baca tu.
awak comey la, hehe.
komen la siket ^__^ ngee ~