selamat datang ke teratak ziera :D kalau suka boleh follow, kalau tak suka boleh blah. peace, no war ~ ^_^

Wednesday, 26 September 2012

BERITA BAIK, BERITA BAIK ! HEHE :D


hallo3 ! :) ziera kembali ~ hehe. nmpk tak tittle kat atas tuh ? lau tak nmpak 2 kali jumaat lagi la tuh. kihkih. :P em, btw credit to AZANI coz suggest that tittle. haha. act, tak tahu nak tulis ape pon, isi dah ada tajuk yg tak tahu. hahaha. 
 okay laa, ape yg berita baiknya nih ? nk taw x ? plizz laahh nak taw ? ngeh3 ! #tiru gelak siapa la kan. heee. emm, apa yang nak dikongsikan, aku terpilih as ATLET SUKEM BOLA TAMPAR untuk kolej AMINUDDIN BAKI :)) , senyum sampai ke telinga kot bila dapat tahu :)
 alhamdulillah, memang tak expect gila aku terpilih. bukan nak bangga k. just nak share. :D sebab kan ktorg dak junior yang selalu turun main 5 orang, hari hari turun , samapai macam dah malas taw sebb tak gtaw ppe pon sape yg terpilih. then , petang tadi, tetibe kak hajar cakap. "zira ngan dori terpilih k tok main bola tampar nih, dua org je dri dak junior" waAhhh ! aku terkejut gilaa kot. tak sangka. tak tipuu !! huu. but syukur gila, tak sia2 turun main petang2 ;D , heee~ perlawanan next week, so minggu nih minggu depan x dapat balik;( dah rindu dh. hmmmm. 

okay, stop laa pasal bola tampar, cerita berita baik lain lak ek. hehe. tadi aku dpt mcg dari kak fatin comel :) SALAM KEBUD ! tahniah anda terpilih sebagai sekretariat kebudayaan dan warisan, bla bla blaa~ see that ? waAhh ! i looiikkeee ~ :)) alhmdulillah~

dan akhir sekali , alhamdulillah aku terpilih gak jadi sukarelawan untuk SUKIPT nnti :) heee, sukan tu antara Uni2 yang ada kat malaysia nih. tahun nih UKM jadi tuan rumah , apa yang bestnye , dapat elaun , baju :)) ngeh3 ! saya suka ! :D

hmm, okay laahh. bye bye ! jumpa lagi :) assalamualaikum dan selamat malam. 




No comments:

Post a Comment

hey , awak yang tengah baca tu.
awak comey la, hehe.
komen la siket ^__^ ngee ~