selamat datang ke teratak ziera :D kalau suka boleh follow, kalau tak suka boleh blah. peace, no war ~ ^_^

Monday, 10 September 2012

MINGGU MESRA PELAJAR UKM 2012/2013


bismillahhirrahmanirrahim,(baca ayat kursi dulu taw ! ) sebab apa ek ? hehe. sebab kan, blog ni lama berabad berzaman dah tak update. huhu. bukak2 penuh ngan sawang2, sarang labah2. hahaha. so, kena la baca ayt kursi dulu. supaya penunggu hilang ! hohoho. main2 jew k. jgn la lau betul2 kang, mampos aku. hehe. pertama sekali nya..
hye hye awak2 yg tengah baca 2. jangan lupa jawab salam taw ! :)

kali ni , nak cerita pasal seminggu aku berada kat UNIVERSITI KEBANGSAAN MALAYSIA (UKM) or nak lebih dikenali, UNIVERSITI KEBANGGAN MALAYSIA :) aceceehh, hehe. tapi betul la, mengikut kata2 ayahnda pengetua ktorg. ^^
ramai orang nak masuk UKM, tapi tak dapt. alhadulillah, aku dapat gak tawaran masuk kesini :))

okay, now aku nak cerita serba ringkas je k , hehe.#actually malas nak taip panjang2 lettuw ^-^

first day : my family hantar sampai ke kolej aminuddin baki, angkat2 barang and diorang pon melepaskan anak manja diorang ni, :( sobsobsob, sedeh kot~
takut sgt dapat roomate yg tah mcm mne, but alhmdulillah, aku dapat roomate yg okay,baik dan sekepala ngan aku , hehe *sambil angkat tangan tanda kesyukuran* ngee ~then ada la aktiviti2 yg dijalankan. #paham2 sendiri la ek, hehe. like taklimat bla bla bla ~ ~ ~

second day till fifth day: taklimat taklimat dan taklimat ~ err ... :/ haha. bosan taw nggak ! huhuu. tapi ada la gak wat benda len. hehe. ada yang best , ada yg tak best. normal kan. :))

sixth day : merupakan second last day aku orientasi :) yahooo !! tak sbar gile nak hari sabtu. sebab apa ?? sebab kan, orientasi dah habis !! yihhaaa~ hehe. macam ibarat aku sudah bebas, bebas, bebas. HAHA :D
nak di ceritakan aku kan, masuk pertandingan nasyid antara kolej , seramai 30 orang peserta dari kolej ktorng :D pengalaman yang tak dapat dilupakan lah ! 

last day : hari yang dinanti2 kan sudah tiba ! haha :D
tapi best sgt hari last nih, enjoy enjoy dan enjoy, semua sporting, termasuk abg2 and kakak2 PC :) 
sedeh lak, sebb lepas nih dah tak dpt jumpa dorg dah :(

and lastly, nak tunjuk gambar2 yang aku snap sepanjang MMP nih, tak banyak pom, harap terhibur ~ hehe 

me with ziha nordin :) , ex classmate KMP <3

para nasyid , :)

me and my new roomate :) comey tak dy ? comel kan ? hehe ,nama penuh dy kan, NURUL AZANI AZMAN :D

para nasyid KOLEJ AMINUDDIN BAKI :)
zira,azani, ros

nampak tak kegemukannya tu --'


with kak akmar :)

suka gambar nih, cantik kn ? hehe :) lagi cantik orang2 yg dalam ni kan. haha. #mohon jangan muntah okay ? ^^

with kawan baru and kawan lama, hehe

MUKA HAPPY ~ :D


with ROS ASHIKIN ROSLAN :)


Okay , sekian dahulu dari aku :) hehe. menaip sebelum tidur menjadi kebiasaanku :)
banyak tak gambar, HAHA. tak banyak pom ~ ape2 pon, UKM tetap dihati bersama KOLEJ AMIN yg tercinta ~ <3 selamat malam semua. jangan rindu2 taw ! nanti datang lagi. hehe. assalamualaikum ~

2 comments:

  1. amboiii hahaha kembang aku sbb kau puji comel hahaha
    btw, nice blog, nice song, nice entry :)

    ReplyDelete
  2. amboiii hahahah kembang aku kau puji comel :P thankiessss :)
    btw, nice blog, nice song, nice entry :D

    ReplyDelete

hey , awak yang tengah baca tu.
awak comey la, hehe.
komen la siket ^__^ ngee ~