selamat datang ke teratak ziera :D kalau suka boleh follow, kalau tak suka boleh blah. peace, no war ~ ^_^

Monday, 24 September 2012

PERBARISAN KAB :D

Hye uollss ~ hahaha. dah agak lama tak update ye. almaklomlah, sejak dua menjak ni aku sangat lah bz. kalah perdana menteri. HAHA. over~ btw, entry kali ni pon nak cerita benda agak seminggu berlalu. haha. AAK ? ada aku kesah ? ngee :P dia kalau mood nak menaip ni datang bik taip je. tak yah berhenti ! hakhak. okay, back to topik k, aku taw korang bosan kan, weeekk !  :D 


actually, aku kononnya laa kan, TERlalu aktif kat kolej. hahaha. lepas aku masuk nasyid wakil kolej and now aku masuk perbarisan lak, hee . semangat tak ? :D entah laa, rasa best lak join2 macamni. aku memang minat since sekolah lagi ! :)) hee. walaupon penat berlatih, but BEST ! ENJOY ! HAPPENING ! hee , 


okay, nak dipendekkan cerita,ktorang perfome kat stadium UKM taw. first time nih ! <3 excited tak terkata laa kan , then, ktorg pon bergerak la kedalam stadium. perasaan ? hmm, entah laa, bercampur baur kot. macam happy, macam rasa down. sebab apa ? sebab kan, tengok kolej2 lain sangat lah ohsemm. ngan kostum2 dorang, keseragaman dorang. hmmm, :/ tapi  ktorg tetap buat  yang terbaik ! aku jerit sekuat2 hati sampai suara macam nak hilang , hahaha. Time ktorang punya kolej disebut , memang penyokong2 setia KOLEJ AMINUDDIN BAKI  menjerit bagi semangat . aku pon bertambah semangat ! :D yiihhhaaaa, !!

Dengan penuh keyakinannya, kami wakil KOLEJ AMINUDDIN BAKI masuk ke hadapan pentas and membuat persembahan kami :) hehe. basic+ formasi yang simple and keluar ke padang balik. apa yang nak cakap kan,  aku buat silaapp !!  hahaha. habis 2 orang belakang ikut ajaran songsangku ini, kihkihkih. maap ye ^_^ perasaan tak yah cakap la kan, serba salah den dibuatnya. hoho. 


lepas habis semua-semua tu kan, di umumkan laahh pemenang2nya. bagi ktorg dapat no 3 pon jadi la. sebb berdsarkan abg2 and kakak2 senior cakap dorg tak pernah dapat tempat. so, ktorg nak buktikn ! :D 

DIUMUMKAN, TEMPAT KETIGA BAGI PERTANDINGAN PERBARISAN JATUH KEPADA......... JENG JENG JENG. HAHA

KOLEJ AMINUDDIN BAKI !!! 

dengan spontannya ktorg jerit bagai tak ingat dunia. gila lahh ! tak sangka kot !! hahaha. alhmdulillah. kitorg bersyukur sgt. sebab saingan sangat2 sengit ~ huuuu. maka dengan itu kolej ktorg sangat happy malam tuh, hehe. oh btw kan, b4 tuh ktorg diumumkan johan hiasan foyer yang dihias oleh kakak2 dan abang2. :) memang double la ktorg punye ke'happy'an. hahaha. ada ke ayat tuh ? perosak bahasa betul. haha

nak tunjuk laa, beberapa gambar yang ada ~ sikit je pom :( sedeh gambar aku tak banyak. sebb lupa bawak camera. hmm.




kami ibarat satu keluarga <3
okay lah, itu jew nak di share kan, hehehe. harap terhibur ~ :D jap lagi aku nak update lagi 2 entry. haha. insyaAllah , jumpa lagi ! assalamualaikum :)0

No comments:

Post a Comment

hey , awak yang tengah baca tu.
awak comey la, hehe.
komen la siket ^__^ ngee ~