selamat datang ke teratak ziera :D kalau suka boleh follow, kalau tak suka boleh blah. peace, no war ~ ^_^

Friday, 5 October 2012

KREATIF JUGAK AKU NIH, HAHA. ^_^

hye uolllsss ! :D selamat petang ~ hehehe. sihat2 belako dok ? hm, almklom laa, kawe leni kecek klate udah. Sebb major classmate kawe klate belako. tinggl la kawe seniri. sodih :'( 

eh, hancuusss ! hancuss aku ckp kelantan, haha. maap3 ! perosak bahasa lak kn. hmm, x pe laa. janji aku happy dengan dorg ! :D 
anyway, back to topic . "KREATIF JUGAK AKU NIH, HAHA " 
apa yg kreatif nih, nk taw tak ? ngee ~ kat sini aku ade amek subjek kemahiran dan kreativiti. ye laa, nanti kan aku bakal cikgu. InsyaAllah :D heee. kalau lagi speacial aku akan ajar pendidikan khas :) 

hm, jadi nya dalam kelas tuh , kami2 nih kena lah tunjuk bakat masing2. HAHA. melalui kerja2 yg En. Mokhtar nih bg. Antaranya, KOLAJ, MOZAIK, ANYAMAN,HEMBUSAN, TIUPAN DAN BANYAK LAGI LAHH. 
dan inilah hasilnya. nak tengok tak ? :P heee. cantik taw ! 
*eh, perasan* sape lagi nk pujikan. ngeh3 ! okay, let's explore my lukisan2 ~ :DD


MOZAIK TAK BERCORAK

MOZAIK BERCORAK

KOLAJ BIASA

ANYAMAN BIASA

HEMBUSAN (GUNA STRAW)

PERCIKAN ( GUNA BERUS GIGI)

KOLAJ GUNA ALAM SEMULAJADI 

ANYAMAN OBJEK 


sekian :) itu sahaja . hehe. penat taw wat benda2 nih . huuuu. inilah hasilnya . :D boleh la ajar budak2 tu nnti. ngee ~ jumpa lagi. salam maghrib semua. assalamualaikum :) 


1 comment:

hey , awak yang tengah baca tu.
awak comey la, hehe.
komen la siket ^__^ ngee ~