selamat datang ke teratak ziera :D kalau suka boleh follow, kalau tak suka boleh blah. peace, no war ~ ^_^

Friday, 19 October 2012

LUAR SENYUM DALAM MENANGIS :')


Hye awak2 sekalian. lama tak jumpa kan. maap laa, busy la. huuu. banyak benda kena buat. paham2 laa ye. em, btw kali  nih ketika nih saat nih, tangan menari2 laju di keybord ingin menyatakan bahawa "LUAR  SENYUM DALAM MENANGIS" 
maksodnya ? huuuu. walau pon kat luar aku senyum gelak2 , dalam hati tak de sape pon tahu :') kadang2 tak semua orang tahu kan ? huu. sokeyh laa zira ~ apa yang kita harap bukan semua kita dapat, puas. kan ? em, mungkin nih laa yang terbaikk untuk aku. untuk tak terlalu ingat or obses kat dia. 

satu cerita yang tak percaya, bagai menanti retak je time kawan aku cerita. betapa pedihnya hati ni :( huuuu ,pergghh!! ayat tak leh blah :P biasalah . saya mmg gini. hehe. ntah laa, sgt2 tak percaya . huuu. mungkin aku tak patut terlalu obses smpai mcm ni kn. it's should be biasa2 je. supaya lama2 tak terluka. :') 

okay laa, malas nak taip panjang2, takut air yg bertakung nih, meluncur laju je. tak boleh3 ! malu kat zani nnti. hehe. 


p/s : saya doakan awak bahagia :') 

Okay laa. Assalamualaikum :( 

No comments:

Post a Comment

hey , awak yang tengah baca tu.
awak comey la, hehe.
komen la siket ^__^ ngee ~