selamat datang ke teratak ziera :D kalau suka boleh follow, kalau tak suka boleh blah. peace, no war ~ ^_^

Thursday, 22 November 2012

SUKARELAWAN SUKIPT ! :D

hye awok2 sekalian ! :D kabare ? waras ? haha.  hope sihat2 selalu. hehe. agak lama dah tak update. huuu. busy sesangat. hmm :| ape2 pon, jgn terkejut kalau banyak sgt entry dri saya naik. ngee ~ banyak sgt nk cerita tapi x sempat. jadi, kita leh start sekarang. ngee.

okay, back to topic, SUKARELAWAN SUKIPT ? apa tuh ? hehe. hmm, fyi, SUKIPT ialah sukan institusi pengajian tinggi. kiranya semua IPT2 yg wujud dlm malaysia nih akan ambik bahagian, banyak kan ? 
em, so aku pon banyak laa kenal Uni2 or poli2 or kolej2 yg ade kt malaysia nih. hehehe. dri semua negeri lahh. hmm, best taw jadi sukarelawan nih. walaupon penat but ktorg dapat  ganjaran. nak tahu tak ? hehehe. 

1)elaun rm30 sehari
2)tshirt 2 helai
3) pengalaman
4)LC (2 kredit) 

inilah antara2 yg aku dpt. best taw ! hehe. lagi2 kerja aku jaga markah je :D senang dan tak kena panas dan hujan. ngee ~ alhmdulillah :)) 

oh lupa lak, aku jaga sukan bola tampar pantai. wat kat UKM aku gak. so x yah la g naik bas nk g UPM ke UITM ke, sebab dekat je. hihi. lau ikutkan wt kat pantai, mesti panas gila lahh. ni pon bru kena panas sikit dh belak muka aku. hoho. :D
pemain2 nya hebat ! ada pemain international,wakil malaysia. gila kan ? hebat3 ! kagum aku tgok. #ternganga mulut aku tgok. kah3 :O

pemain lelaki nya handsome2 doe ! tak tipu, lagi ternganga laa aku dibuatnya. hahah. gatai nohh zira :) pemin pompuan lak seksi2 nk mmpus. nasib tak pakai BIKINI. hoho. mmg rezeki lelaki2 la kan. pndang sekali takpe, jgn berkali2 dan lama . hak3. 

okay laa, x nak membebel lagi tgah2 pagi buta nih . nk tunjuk gambar2 aku time jadi sukarelawan nih.
watch out ! ^_^

with national refree. en.zamri :)

me :D

with LIGAT ^_^

pemenang2 perempuan


aya+nina





hadiah dari refree *_*

pemenang2 lelaki :D UKM juara tw ! 

ditemu ramah dgn TV3. siapa nmpak kat berita ? kih3

rakan2 setugas :) 

maka, berakhirlah tugas2 kami :) we have a nice week ! 
banyak pengalaman yg kami dapat . okay laah, ngntok lak. ingat nak smbung lagi next entry. tapi x larat kot. hihihi. jumpa esok ! selamat malam semua. dadaa ~ assalamualaikum <3





No comments:

Post a Comment

hey , awak yang tengah baca tu.
awak comey la, hehe.
komen la siket ^__^ ngee ~