selamat datang ke teratak ziera :D kalau suka boleh follow, kalau tak suka boleh blah. peace, no war ~ ^_^

Wednesday, 12 December 2012

12.12.12 KENAPAKAH ?

12.12.12 
 tarikh hari ni kan ? waAhh, mesti semua kecoh2, sibuk2 update kat fb, twitter, blog and segala laman sosial yang adalah. kan2 ? termasuk la aku . hahaha. Ade yg ramai tunang laa, sesuai untuk kapel lah, clash laa, cari pakwe la, mcm2 lah ! tapi.. bagi aku . nothing speacial pon hari nih. hoho. cuma aku hanya mampu berdoa, hari ini lebih baik daripada semalam dan diberkati Allah :) aminn..itu yang lebih penting kan ? ngee ~ 

Act, hari ni banyak yang berlaku . tapi korang tak taw. meh aku bgtaw. haha. :p 
 
firstly ... tgok ayat kat bawah nih 
.
.
.
.
.
.
.
.


hm, tu lahh salah satu kebaikan atau kelebihan tarikh hari ini. jadinya. jgn lupa baca yaasin k malam nih :) banyak maksud yang tersirat . 

 seterusnya, aku nk cerita pasal UKM aku *UKM aku ? sejak bila tah ayah aku ade share ngn UKm nih* hehehe. .ada 3 kejadian berlaku pada hari yang cantik nih. 

first sekali ...


nampak tak bas tu ?? dia langgar pokok. huuhuu. ni bas Rengit yg hari2 aku naik. nak ke fakulti. fakulti jauh kan,jadinya kena laa naik bas. huhuuhuuu. bukan bas RINGGIT taw ! haha./ RENGIT  ! hmm, satu bencana pada hari ni. 

okay , kita g ke bencana seterusnya.... berlaku kat kolej aku sendiri iaitu KOLEJ AMINUDDIN BAKI. kolej tercinta uollss ~ hehehe :D  berlakunya litar pintas dan menyebabkan kebakaran kecil kat K5A aras 3. blok lelaki la tapi.. huhuuu. mangsa yang terkorban adalah SPENDER yang dijemur ditempat tv tuh. hakhakhak. itu lawak ! :D :D tgok gambarnya kat bawah. agak teruk gak laa. 


 habis sofa ngn tv tuh. rentung dibuatnya. huuuhuu.


 kenampakan asap dari sudut atas. teruk kan ? ishh3 >.< 

okay lahh, lastly... ade sedahan pokok tumbang depan pintu gate utama ukm. huhuhuu. yang peliknyaa, bende tu berlaku pada hari yang sama iaitu hari ni lah 12.12.12. 

hm, sama2 lah kita berdoa keselamatan dan kesejahteraan semua :) siap ade orang tweet lagi, ckp UKM universiti paling tak selamat. sobsobsob T.T sedih membacanya. tapi takpelahh. yang pasti kita kena selalu doa supaya xde apa2 ebnda buruk berlaku. kan2 ? aminn/ okay lah, smpai sini. aje. nk solat maghrib dulu, then nak makan. hehe. seterusnya menyiapkan assigment yg berlambak itu ! @__@ 

salam maghrib semua :) Assalamualaikum. thanks 4 reading ! 

No comments:

Post a Comment

hey , awak yang tengah baca tu.
awak comey la, hehe.
komen la siket ^__^ ngee ~