selamat datang ke teratak ziera :D kalau suka boleh follow, kalau tak suka boleh blah. peace, no war ~ ^_^

Friday, 25 January 2013

AKU SAYANG KAU KAWAN :'(


02:00AM

Jam dinding utama aku berbunyi tepat menandakan pukul 2 pagi dan aku baru bermula menaip2 laju di keyboard ni. Apa yang aku nak ceritakan just sikit je. Malas nak panjang2. Zaman sekola menengah merupakan zaman paling banyak kenangan aku dengan kawan-kwan. sebab 5 tahun kami bersama dan melakukan banyak aktiviti gila2. aku x nafikan , macam2 yg ktorg buat kat hostel. Aku ade geng, namanya KARBALA. Terdiri daripada 6 orang. aku, umi, shark, mira, cut dan azwa. aku sayang sangat kat dorang. tak tipu. segala duka suka ktorg bersama . Macam2 fi'il masing2 nih. but aku sedih sgt when ade one moment aku tegur and unmensi dia,  aku tegur kawan aku nih. aku just tgur and aku nyatakan perasaan aku je. aku sedih dgt bila dia dah berubah. ape yg wt kan aku lagi terkejut , dia UNFRIEND aku kat fb. ape salah aku ? :'( aku tak buat salah besar pon/ huhuuu. aku just nak cakap satu je. AKU SAYANG KAU KAWAN :'( aku x nak kita berpecah. biarlah masing2 stdy jauh or whatever. but please dont ever2 try to leave us . We all still KARBALA,APAM dan semualah ! :'( akan ku simpan semua kenangan kita bersama :'(

mira, kau still ade dalam gmbr ni :')








hanya gambar yang mampu menceritakan segala2nya :'( aku harap kau sedr akan persahabatan yang telah lama kita bina nih . Salam sayang rindu Azwa,Umi,Cut,Miera,Shark :(  Assalamualaikum ~








No comments:

Post a Comment

hey , awak yang tengah baca tu.
awak comey la, hehe.
komen la siket ^__^ ngee ~