selamat datang ke teratak ziera :D kalau suka boleh follow, kalau tak suka boleh blah. peace, no war ~ ^_^

Monday, 28 January 2013

NAK SMART PHONE OR IPAD ?


Hallo3 ! :D korang nk ipad ke smartphone ? hehe. 
nak taw tak ? haha. tadi kan, ayah aku tetbe tanya : 
"ira nak smartphone ke ipad ? " waAhh ! :D :D bayangkan ? ayah aku tetbe tnyer mcm tuh. makaiii ~ rasa macam mimpi je. hoho. 
ak pon ckp laa. ayah nak bg ke ? hmm, ayah aku ckp kalau ade duit lebih ayah belikan. ngeee ~ aku more prefer tu smartphone kot. HAHA XD sebabnya ... tah la, mcm byk je functionnya. for me lah, lagi pon kecik sikit dri ipad kan. hoho. em ayah aku lak excited nk beli galaxy Beam tuh. dy kata senang nak buat kerja nnti. tapi x tahu lah kn tahun bila aku dapat O_o huhuuu. before ayah aku masuk tido, dy cakap. jgn lah mengharap sgt taw. -___- nampak tak tuh ? nmpak dh kekecewaan aku. HAHA. act, aku xde lah harap sgt. mcm byk bnde lgi ayah aku leh gne kn ngn duit tuh. *bajet anak baik la kan* heee :) btw, kalau betul lah ayah aku belikan, mmg happy nk mam lah aku. ahaha. bukan senang tuh. harap2 ape yg ayah aku tanya jadi kenyataan. aminn ^_^ 


 
see ? hm, yg mana satu idaman kalbu ? HAHA XD okay lahh, nk mimpi phone sat. mne lah taw dlm mmpi dh dpt dulu. hehe. assalamualaikum :D


*muka happy kalau dapat ! * haha. kbaii ~ XD


1 comment:

  1. Dah komen la..hehe.. dah follow.. follow me back tw http://beritaremajaonline.blogspot.com/

    ReplyDelete

hey , awak yang tengah baca tu.
awak comey la, hehe.
komen la siket ^__^ ngee ~