selamat datang ke teratak ziera :D kalau suka boleh follow, kalau tak suka boleh blah. peace, no war ~ ^_^

Saturday, 26 January 2013

PERSEDIAAN BANJIR ! XD


hye korang ! :D tak tidur lagi ? err err tanya tak tdo lagi. padahal aku yg tak tdo lagi. heee. btw, nak taw x ? tadi kann. air pasang kat umah aku. after hujan tetiba depan lorong banjir and budak2 main air tuh. taw x air tu kotor ? banyak kuman ? #sigh  anyway, mak aku dh bising2, angkat semua barang naik atas, gulung karpet, letak selipar kat atas, semua kena letak atas. kalau boleh aku2 sekali duk atas. hahaha. atas mana ? XD hm, asal tak kena hujan udah ler kot. act. dulu waktu aku kecik2 dulu . yang aku ingat lah. air naik atas betis kot. tinggi kan ? hmm, dahsyat3 ! time tuh semua kecoh lahh. ape2 pon umah aku dh selamat angkat barang. takut "banana fruits two time" kan. HAHAHA. nk tgok tak keadaan umah aku cmne ? 





see ? hahaha. lapang kot ~ :D nak tengok yang asal ? 



 see perbezaan nya ? haha. *adik kecikku jadi model * :D 

jadi, ambillah langkah berjaga2 untuk menghadapi banjir yang bila2 akan berlaku . sekian terima kasih dan selamat beramal. assalamualaikum ~ nytez ! 


No comments:

Post a Comment

hey , awak yang tengah baca tu.
awak comey la, hehe.
komen la siket ^__^ ngee ~