selamat datang ke teratak ziera :D kalau suka boleh follow, kalau tak suka boleh blah. peace, no war ~ ^_^

Friday, 8 February 2013

HATIKU SAYU, TERHARU :'(

yo wassup ! :D hee. 2 am , but as usual aku tak tdur lagi. biasala tuh. haha. nk menghabiskan masa2 terakhir aku before balik kolej. sobsobsob T_T bila pikirkan nak balik U mesti malas kan. biasala tuh. lumrah ! haha.

act, aku sedih , sayu, pilu , terharu. semua u u u lahh. ade lah satu malam nih, time aku urut2 mak aku ( rutin  harian every night :D ) then , mak aku cakap. " nanti kalau ira dah balik U x de sape nk urut mak lagi " hmm, sedih gila bila  dengar mak aku ckp mcm tu tahu tak ? huhuuu :'(  tapi aku wt2 happy je. x nak la nangis depan mk kan. btw, mmg sgt2 terharu bila mk aku ckp mcm tuh. ye la, lagi bpe hari je aku dok umah kn. dh 3 minggu cuti nih, mmg aku byk tolong  mk aku. but ahad nih dh kena balik kolej. so sad :( 

pape pon umah aku dekat je. hehe. boleh la balik selaluu ! :D k lahh, x mau bebel pnjg2. bukan ade org bce pon. kih3. assalamualaikum. good night ! esok aku balik kg . doakan selamat sampai :) dadaa ~

No comments:

Post a Comment

hey , awak yang tengah baca tu.
awak comey la, hehe.
komen la siket ^__^ ngee ~