selamat datang ke teratak ziera :D kalau suka boleh follow, kalau tak suka boleh blah. peace, no war ~ ^_^

Monday, 11 February 2013

PERUBAHAN KULIT BLOG, HAHA ^_^


taraaaa !!!!! hehehe :D see ? my new kulit blog ( blogskin) haha. sempena 2013 nih, aku pon tukar lah sikit. wt perubahan, x banyak pong. tapi nmpk gak lahh lainnya. hehe :) cantik tak ? hmm, act nak tukar mse awal buln 1 hari tu. tapi mcm x de masa nak wat. hoho. hah, amek kaw ! Akhirnya siap gak. penat wooo, padahal simple je O_o aku wt dri pukul 10.30 sampai kol 2.30 pagi baru siap. 4 jam kot ! huhuu. kali ni nmpk mcam tenang je aku tgok. mcm x serabut kot. kot lah, bagi pndangan aku :) may be wrna dy agak cerah dan tah  ! haha. pape pon ,aku suka ~ mmg makin rajin la kan aku update. hehe. k lahh nk tdo dulu. esok dh start perkmpungan . pukul 9 pagi okay. mampukah aku bangun  ? HAHA. bye2 assalamualaikum ~


hayya 'alassolah :) 

marilah menuju kejayaan ~ #ehhh, tibe je. HAHA. kbaii ~ 

No comments:

Post a Comment

hey , awak yang tengah baca tu.
awak comey la, hehe.
komen la siket ^__^ ngee ~