selamat datang ke teratak ziera :D kalau suka boleh follow, kalau tak suka boleh blah. peace, no war ~ ^_^

Friday, 15 February 2013

SYUKUR YA ALLAH. ALHAMDULILLAH :'D


Syukur Alhamdulillah.
akhirnya aku dapat taw result aku berapa. 
syukur Ya Allah. 
kau datang kan ujian kepada ku tapi kau balas dengan hikmah.
Sesungguhnya engkau maha mengetahui apa yang terbaik untuk hambamu. 

sujud syukur . 
ye sujud syukur perlu dilakukan banyak kali. 
Alhamdulillah.

mak ayah nenek atuk opah sedara2 yang menanti result aku.
 terus aku kol dorang. 
Aku menangis. :( 
terharu. 


tapi apepon, ak masih berpuas hati
 dan perlukan peningkatan untuk semeter 2. 
yew ! zira boleh :) 

Mak ayah happy, 
nenek tak henti mengucap syukur.
aku terharu.
memang berbeza ngn result matrik aku yang lagi banyak daripada ini.
tapi aku masih bersyukur Ya Allah :) 

terima kasih lecturer2, puan2, en2 yang mengajar aku :) hehe
hati ku tenang selepas menghadap kau Ya Allah ,
semoga ketengan ini kekal dalam hati ini.
aminnn. insyaallah :D


taraaa...............



jumpa lagi :)  assalamualaikum ~ 

2 comments:

hey , awak yang tengah baca tu.
awak comey la, hehe.
komen la siket ^__^ ngee ~