selamat datang ke teratak ziera :D kalau suka boleh follow, kalau tak suka boleh blah. peace, no war ~ ^_^

Sunday, 14 April 2013

holla3 ! :D dh jawab salam dh ? hehe. pastikan jawab dulu k. hmm, actually aku dh penat berlagha kt TL tadi. haha. berdekah2 aku ketawa. lawak laa layan mereka2 nih. but i'm feel happy ! :)) macam2 fi'il dorg nih. okay2, back to topic k !weeee ~ 

09.04.2013 (KARBALA) 
merupakan tarikh hari lahir one of my geng :) it's NOR SHAKIRAH ~ 
plan punya plan. alhmdulillah, ktorg jadi keluar sesame. cadangnya nk smbut beday shak ni lah. kami keluar berlima :D kali ni buat pertama kali dalam hidup yg reunion kali ni cukup ahli ! hoho XD happy tak terkata lah kan . sambut kut bese2 je, makan2,jalan2,mira belikan secret recipe. ^_^

let see our pics ! hewhewhew


at tutti fruiti :D

kat Nandos ^_^ *lunch time*



NURUL HAZIRAH RAMLI :) *me* !!! hehe


CUT AINUL MARDZIAH



NUR AMIRAH AZALDIN

NOR SHAKIRAH 

UMMI NABILAH AZHAR




kami apabila dh bertemu :')  




okay fine, gambar aku xde -___-

umi tdo mungkin. hahaha

ini je yg mmpu. haha. sedih tak ? :') 

ada NUR disitu :p bak kata shak. haha

candid itu menawan. awwww ! hahaha


 karokk !!!! :) haha

hahhh, itu lah kami. rindu, sayang, gaduh, suka, duka, benci, kawan baik., besties, tak pernah lupa. sentiasa dalam ingatan selamanya :) ukhuwah fillah abadan abada. Aminnn ~ :D 

Assalamualaikum ! :') 

No comments:

Post a Comment

hey , awak yang tengah baca tu.
awak comey la, hehe.
komen la siket ^__^ ngee ~