selamat datang ke teratak ziera :D kalau suka boleh follow, kalau tak suka boleh blah. peace, no war ~ ^_^

Tuesday, 23 April 2013

MALAM PENUTUP KARNIVAL GEMPAK VARIASI ^___^


Holla2 :) lama x update kn ? rindu ehh ? #ehh ! hahaha. actually, aku sgt2 lah busy. nk berblogging pon x sempat. balik2 je penat. every night ada latihan teater. walaupon aku as props but we have to turun jugak. huhuhu. tapi x pe. now aku nak share something :D hehehe. 

21 April 2013 bersamaan hari ahad. 
kami "Pusat Kebudayaan Kolej Aminuddin Baki" PUSAT la sgt kan. HOHO. Kelab Kebudayaan sajaaa. hmm, kami telah diminta tolong, ehh bukan. kami menolong Kolej Ungku Omar iaitu jiran kolej kami untuk membuat persembahan pada malam  penutup program  dorang. 
perasaan time tu ? hmm x yah ckp la kan. dh la wt kat kolej org, mmg cuak gila kalau dorg x suka. huhuu.
anyway, ktorg berlatih 2 3 hari je taw. mmg rushing gle. but, alhamdulillah :) okay lahh. hehehe. 
aku sayang mereka2 ! *tibajahh* hoho
 let's see ! ^_^


dah macam ape je aku tgok. HAHA *bambam*



try costume night before perform :) 


with them again ! for the second time. syed shamim & tasha Manshahar :D


really thanks for my classmate :') 


as usual, my besties :D zani, ros, zira <3




ce cari aku ? hihi



jgn lah tgok itew, itew malu ! *___* hehehe

okay lah, that's all. happy , enjoy moments ! :D :D 

nk sambung wt assignment. tata :') 
assalamualaikum~

2 comments:

hey , awak yang tengah baca tu.
awak comey la, hehe.
komen la siket ^__^ ngee ~