selamat datang ke teratak ziera :D kalau suka boleh follow, kalau tak suka boleh blah. peace, no war ~ ^_^

Wednesday, 17 July 2013

BOSAN :(


hye ! selamat berpuasa bagi yang berpuasa, ye ? hehe. 
bosan. sangat- sangat ! :( Fyi, dah 3 minggu aku pra praktikum kat sekolah. first2 datang rasa sorang2. ye la kawan2 lain ramai yang ada satu sekolah. means satu sekolah 2 3orang kawan. aku ? sorang2 je. huhuhu. hmm , tapi takpelah. aku kuatkan diri, aku cakap kat diri aku, "takpe2, timba pengalaman walaupun sensorang, aku kan dh biasa g mana2 sambung belajar sorang2 and carik kawan baru" huhuhu 
so, dengan hati yang sedih, ku relakan lah pergi melapor diri 1 JULAI 2013 . mula - mula serious macam ape je aku. tercongok2 sensorang :( gagahkan diri jugak. takpe. Ziera boleh !!!! *note to myself*
 
dh beberapa hari, aku mula selesa. best la gak sekolah nih. hehehe. yang jadi bosannya aku tak taw nk buat ape selain ikut cikgu masuk kelas. hmmm, sangatlah bosan. kalau ada aktiviti yg aku boleh join takpe gak. hmmm :( lagi2 bulan pose ni, semua aktiviti petang  tak ada. huhu. memang la best, tapi aku mcm tak dapat banyak sangat pengalaman. bila aku tengok classmate yg lain update best2 je. g bawak budak2 g tengok movie la, main bowling lah, g pasar lah. beruntung kan ? aku ? duk je kat dalam bilik guru. online online online, buat laporan. tu je la keje aku. pas tu g jumpa mana2 cikgu berkenaan nk amek maklumat. dah tugas aku memang memantau dan mencari maklumat kan ? aiyoo !! memang laa tapi tolong lah bagi aku kelas ganti ke, boleh la aku borak2 ngn dorang. belajar bahasa isyarat lagi. ni idok, tak kasinya ke aku. huhu. 

mungkin sekolah aku ni budak2 nya takde lah bermasalah sangat.kalau tengok fizikal, normal kot. handsome2, cantik2, serious ! cuma dorang ni masalah pendengaran dan pembelajaran je. so nak dibandingkan dengan kawan2 aku yg lain, dorang ade budak2 yg pelbagai masalah yg memerlukan aktiviti luar. hmm, takpelah :) redha ~ hehehe. lagi 2 minggu je. yeaayyhh ! apa yg aku dapat setakat ni ? best la jugak. pengalaman baru bagi aku :) aku pasti aku akan merindui 5 mingggu aku kat sini. ^__^ 

k lahh, chow dulu, laju menaip ni . haha. jgn sampai cikgu2 ni perasan udah ler. hehehe. bye bye. thanks for coming ~ tata. jaga diri baik2, :)  Assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment

hey , awak yang tengah baca tu.
awak comey la, hehe.
komen la siket ^__^ ngee ~